Apránként

egy kicsit több törődés, egy kicsit kevesebb szemét

takarítás

2019. február 21. 15:34 - ApránkéntBarbi

Ma végre eljutottam oda, hogy összekutyultam az első saját tisztítószeremet! Hurrá! Ki is takarítottam vele az egész fürdőszobát, mert épp olyan jó dolgom volt, hogy a kicsi aludt másfél órát a nagy meg bölcsiben volt ma délelőtt és még főznöm se kellett :D

img_20190221_151235.jpg

Az eredménnyel maximálisan meg vagyok elégedve, szépen lehozta a szappannyomokat, a vízkövet mindenhonnan. Sajnos az illóolajjal mellényúltam, találtam itthon narancsosat, elég régit, de úgy voltam vele, hogy jó lesz, természetes illóolaj, mi baj lehet. Hát hogy mondjuk már avas és tök rossz az illata... Szóval ennyi szépséghibája most van a dolognak, a fürdő szép lett, de jól ki kellett szellőztetnem a takarítás után.

Annyira belelkesültem, hogy egy vízkőoldót is kutyultam, és a tükröket azzal töröltem le. Könnyen és gyorsan végeztem, folt- és csíkmentesen száradt meg minden.

Odáig vagyok! Kíváncsi vagyok, a férj-teszten átmegy-e, én ugyanis olyan mázlista vagyok, hogy a férjem is szokott itthon takarítani. Érdekel, ő mit fog majd szólni ezekhez. Mindenképpen írok majd róla!

A kutyulmányok receptjeit Tóth Andi blogján találtam:

Általános tisztítószer:

  • 3,5 deci víz
  • 1,5 deci ecet (nekem 10%-os van itthon)
  • 1 ek mosószóda
  • 1 tk citromsav
  • egy kevés illóolaj

Vízkőoldó:

  • 2 deci víz
  • 2 deci ecet
  • 3 ek citromsav

Te használsz hasonló takarítószert? Mesélj!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aprankent.blog.hu/api/trackback/id/tr5814641382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata Nagy 2019.02.21. 18:30:12

Én most mindent sima 20%-os ételecettel vízkőtlenítek. Kiürült pumpás dezodoros flakonba töltöm. Olyan finoman permetez, hogy eloszlatni se kell. Mindent befújok és a csereérett kéztörlőkkel visszamegyek a legkorábban befújt helyre és végigtörlök mindent.
Sajnos maradtak még mérgek itthon, amit nyilván elhasználok, mert úgy környezettudatos(abb), de várom már a végét. Ez volt a papírtörlővel is. És egyszer végül elfogyott.

ApránkéntBarbi 2019.02.21. 21:03:22

És nem nagyon erős a 20-as ecet szaga? Én örültem, hogy egyáltalán nem volt ecetszag a takarítás közben és után. Én elpakoltam a korábbi takarítószerek flakonjait, azt használom most újra (ahogy a képeken is látszik), van olyan fúvókás rész is, amitől kicsit habzik a kispriccelt cucc, így pl. amikor a tükörre spriccelem, praktikus, hogy nem folyik le túl gyorsan. Nekem is van még Domestosom, meg penészölő, meg ablaktisztító. Majd szép lassan elfogynak, addig is kísérletezem az új kutyulmányaimmal :)
(nagyon köszönöm, hogy Te lettél az első kommentelőm <3)
süti beállítások módosítása