Apránként

egy kicsit több törődés, egy kicsit kevesebb szemét

stay tuned

2019. február 10. 22:48 - ApránkéntBarbi

Sajnos nem jutok ide olyan sűrűn, mint szeretném, pedig rengeteg tervem és ötletem van. Több folyamatban lévő dolog is van, amiről mindenképpen be fogok számolni. Beújítottam pl. nem régen egy kenyérzsákot, hogy végre ne műanyag szatyorban tároljuk a kenyereket, zsemléket, kalácsot. Szereztem luffa tök szivacsot is, és bár még nem kezdtem el használni, már azt tervezgetem, hogyan fogok saját tököt termeszteni :) A takarítás terén is sok tervem van, ehhez is itt sorakoznak már az alapanyagok: mosószóda, citromsav, nátrium perkarbonát, szódabikarbóna. Ezekről mind mind fogok neked írni is, csak lassabban haladok mindennel, mint szeretném. Szóval megéri figyelni és türelmesnek lenni, mert nagyon sok izgalmas poszt zsizseg már az ujjaimban :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aprankent.blog.hu/api/trackback/id/tr8214619526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása