Apránként

egy kicsit több törődés, egy kicsit kevesebb szemét

a mi kancsónk

2019. január 29. 16:04 - ApránkéntBarbi

Tegnap megérkezett a Laica várva várt gigantikus méretű vízszűrő kancsója!! És tényleg hatalmas! Pedig, amikor nézegettük, hogy mekkorák vannak, még kicsit csalódott is voltam, hogy csak ekkora a legnagyobb. De rá kellett jönnöm, hogy ez is épp elég, főleg, ha akkor kell megemelni, amikor épp tele van vízzel.

Nagy piros pont az Ökokuckónak, hogy mindenféle szatyor, nejlon meg műanyag nélkül egy láthatóan sokadszorra használt dobozban küldték, és az üres tér kitöltésére is karton darabokat használtak! A számlát is szép barna, újrahasznosított papírra nyomták. Komolyan, jó érzés ilyet kézbe venni :)

Kár, hogy maga a kancsó a saját dobozán belül egy extra neylon zsákban csücsült, ez szerintem indokolatlan. Ahogy az egyesével csomagolt szűrőknél is szerintem lenne megoldás műanyag csomagolás nélkül is. Na de lépjünk túl ezen.

A kancsó maga szuper, egyszerű, szép, letisztult forma, semmi kirívó extraság, csendben tudja. amit kell: szűrni a vizet. Nekem nagyon bejön, hogy a fedőn lévő "csapóajtó" segítségével a fedél levétele nélkül lehet tölteni. Ahogy a leírás is ajánlja, 3-szor teletettem és kiöntöttem (legalább nem szomjaznak a növényeink sem :)), utána pedig már tényleg semmi furcsa íze nem volt. Ma reggel is teszteltem, mert, ahogy írtam korábban, nálunk reggel borzalmas íze van a víznek, és teljesen eltünteti. Tökéletesen finom, friss víz került a poharainkba! Csináltam róla nektek pár gyors képet :)

img_20190129_112449.jpgimg_20190129_112517.jpgimg_20190129_112529.jpgimg_20190129_112605.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És álljon itt egy videó arról, milyen gyorsan folyik le :) Úgy mértem, hogy ha a felső részét teletöltöm, akkor kb 6 perc alatt folyik le. Elég jó :)

Remélem, most már kedvet csináltam neked is, és adsz egy esélyt a dolognak, ha eddig még nem használtál vízszűrő kancsót. Mesélj, kíváncsi vagyok a tapasztalataidra! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aprankent.blog.hu/api/trackback/id/tr8714596576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása